Κόστος αποστολής
Αττική
Γενική Ταχυδρομική - ACS
Για αποστολές έως 4 κιλά το κόστος είναι 4€, για κάθε επιπλέον κιλό θα χρεώνονται 1,00€.
Το κόστος αντικαταβολής είναι 2€
Αττική BOX NOW
Τα μεταφορικά θα είναι 3€ για αποστολές 0,1 - 20 κιλά
Mέγιστες διαστάσεις δέματος 60cm x 45cm x 35cm
Νησιά
Γενική Ταχυδρομική - ACS
Για αποστολές έως 4 κιλά το κόστος είναι 6,5€, για κάθε επιπλέον κιλό θα χρεώνονται 1,2€.
Το κόστος αντικαταβολής είναι 2€
Υπόλοιπη Ελλάδα
Γενική Ταχυδρομική - ACS
Για αποστολές έως 4 κιλά το κόστος είναι 6,5€, για κάθε επιπλέον κιλό θα χρεώνονται 1,2€.
Το κόστος αντικαταβολής είναι 2€
Υπόλοιπη Ελλάδα BOX NOW
Τα μεταφορικά θα είναι 3€ για αποστολές 0,1 - 20 κιλά
Mέγιστες διαστάσεις δέματος 60cm x 45cm x 35cm
Τρόποι αποστολής
Οι αποστολές γίνονται περίπου σε 4 εργάσιμες ημέρες .Υπάρχουν τρεις τρόποι αποστολής που χρησιμοποιούμε και με τους οποίους μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελίας σας:
A. Με εταιρία ταχυμεταφοράς :
Αυτά τα προιόντα είναι μικρά σε όγκο και βάρος αντικείμενα και παραδίδονται με εταιρεία ταχυμεταφοράς σε όλες τις περιοχές της Ηπειρωτικής και Νησιωτικής Ελλάδας όπου καλύπτει το δίκτυο μεταφορών της εταιρείας ταχυμεταφοράς
Γ. Με μεταφορική εταιρέια.
Στην περίπτωση αυτή η παραγγελία σας θα έχει μεγαλύτερο όγκο ή περισσότερα κιλά από όσα επιτρέπονται από την ταχυμεταφορική εταιρεία (15 Κιλά) , με αποτέλεσμα να πρέπει να αποσταλεί με κάποια μεταφορική εταιρεία. Η παραλαβή της παραγγελίας γίνετε από την έδρα της μεταφορικής εταιρείας.
Στην περίπτωση αυτή δεν μπορεί να γίνει η αποστολή με την μέθοδο της ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ .
Επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της UTOOLS ΙΚΕ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος..
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η UtoolsΙΚΕ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή απαιτείται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της utools.gr.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Συγκεκριμένα:
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του στο χώρο μας.
Εγγύηση Καλής Λειτουργίας Προϊόντων
Όλα τα προϊόντα, εκτός των αναλωσίμων έχουν ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ από την αντίστοιχη Ελληνική αντιπροσωπεία.
Ελάχιστος χρόνος εγγύησης καλής λειτουργίας είναι το ένα (1) έτος.
Υποχρέωση του αγοραστή είναι να ακολουθεί τους ενδεδειγμένους τρόπους λειτουργίας των προϊόντων και να κρατά το αποδεικτικό αγοράς (τιμολόγιο, απόδειξη λιανικής πώλησης). Τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον αγοραστή.
Διαφορές τιμής e-shop & φυσικού καταστήματος
Είναι πολλές οι φορές που αναρωτιόμαστε γιατί ένα προϊόν είναι φτηνότερο στα e-shop και γιατί να μην έχει την ίδια τιμή στην φυσική έδρα του καταστήματος που διατηρεί και ηλεκτρονικό κατάστημα. Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι η πρόθεση για μεγαλύτερη κερδοφορία που ορίζει κάτι τέτοιο. Ο πελάτης ενός e-shop αναλαμβάνει ένα ρόλο που καλύπτει την παρουσία ενός εκπαιδευμένου πωλητή σε ένα φυσικό κατάστημα με τις επιλογές του. Και εξηγούμαστε: Κατά την επίσκεψη σας σε ένα κατάστημα, το πρώτο που γίνεται είναι να αναφέρετε το ενδιαφέρον σας για ένα προϊόν. Ο εκπαιδευμένος πωλητής έχει υποχρέωση να σας ακούσει, να καταλάβει τις ανάγκες σας να σας παρουσιάσει τις διαθέσιμες επιλογές να τις περιορίσει σε σχέση με τον χώρο σας, την αισθητική σας, ή άλλες ιδιαίτερες συνθήκες να σας εκπαιδεύσει στην χρήση του προϊόντος έχοντας εν τέλει την ευθύνη όλης αυτής της διαδικασίας. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι τον ρόλο αυτό στα e-shop τον αναλαμβάνει ο πελάτης και έτσι το μεγάλο κόστος της μισθοδοσίας, των εισφορών, αλλά και της εκπαίδευσης του πωλητή δεν υπάρχει.