Σε μια προσπάθεια να αναζωογονηθεί η BLACK + DECKER προχώρησε στην ανακοίνωση της νέας της εμπορικής ταυτότητας της.

Με ιστορία πάνω από 100 χρόνια η νέα εμπορική ταυτότητα της BLACK + DECKER χτίζεται πάνω στην εμπιστοσύνη που παρέχουν τα καινοτόμα και αξιόπιστα προϊόντα της και ταυτόχρονα παρέχοντας στον καταναλωτή μια πιο δυνατή και με περισσότερο νόημα, εμπειρία για το σπίτι.

Το νέο λογότυπο της BLACK + DECKER έχει σχεδιαστεί για να είναι απλό, καθαρό και δυνατό. Για το χτίσιμο της θέσης της ως μία δυνατή εταιρία παγκοσμίου φήμης η θα λανσάρει νέα προϊόντα και καμπάνιες για την ενίσχυση του ονόματος της εταιρίας.

Η Lippincott, μια εταιρία παγκοσμίου φήμης στρατηγικής και συμβουλευτικού σχεδιασμού δούλεψε με τους υπαλλήλους της BLACK + DECKER αλλά όπως και με πελάτες, τελικούς καταναλωτές και άλλους σημαντικούς μετόχους ερευνώντας την απλοποίηση της εταιρικής φύσης της εταιρίας.

Ο Huub Lincklaen Arriens, VP Black & Decker, Ευρώπης, Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας είπε, “Καθ’ όλη την διάρκεια της ιστορίας της, η BLACK + DECKER παρείχε συνεχώς στους καταναλωτές της καινοτόμα, ποιοτικά και οικονομικά προσιτά  προϊόντα. Σαν αποτέλεσμα αυτού, η εταιρία έχει θεμελιωθεί βαθύτατα μέσα και γύρω από τον χώρο του σπιτιού”.